Ceremoniemeesterschap

Jullie aanspreekpunt voor familie, vrienden én leveranciers. 

Kiezen jullie ervoor om zo veel mogelijk taken zelf te organiseren, maar zoeken jullie iemand die jullie dag in goede banen weet te leiden, dan is een ceremoniemeester dé aangewezen persoon die deze rol op zich neemt. Laat familie en/of vrienden volop meegenieten van jullie bruiloft zonder dat ze gevraagd worden om de ceremoniemeester rol zich te nemen.

Tijdens het kennismakingsgesprek bespreken we op grote lijnen alle wensen en ideeën van jullie droombruiloft. Het verschilt per bruidspaar welke verantwoordelijkheden en taken jullie aan de ceremoniemeester willen overlaten, iedere bruiloft is namelijk uniek en alles is goed bespreekbaar!

De onderstaande taken behoren tot het ceremoniemeesterschap;

  • Na ons kennismakingsgesprek plannen we een vervolggesprek in en adviseer ik jullie door middel van mijn uitgebreide netwerk. Hierin kijken we samen welke leveranciers perfect aansluiten bij jullie wensenlijst.  (De keuze en het regelen van de leveranciers wordt door jullie zelf gedaan).
  • Ruim anderhalve maand voor jullie trouwdag zal er uitgebreid overleg plaatsvinden. Tijdens dit gesprek doorlopen we het draaiboek en de afspraken met alle leveranciers. We bezoeken samen de locatie die jullie hebben uitgekozen.
  • In de periode daarna zorg ik ervoor dat het draaiboek tot in alle details wordt uitgewerkt en neem ik contact op met de leveranciers om te checken dat alles wordt geregeld zoals we samen besproken hebben.
  • Tussentijds contactpersoon voor jullie bruiloftsgasten en het bijhouden van jullie aangeleverde gastenlijst.
  • Wanneer jullie de laatste afspraak hebben bij de locatie zal ik nogmaals met jullie meegaan voor de checklist van alle gemaakte afspraken en in de week van jullie bruiloft neem ik contact op met de locatie om de laatste zaken door te lopen.
  • Ontvangst en aanspreekpunt op jullie huwelijksdag voor jullie gasten én leveranciers. (Locatie, fotograaf, catering, bloemist, visagist, kapster, band, enz.). Zo zorgen we ervoor dat alles perfect volgens planning en op rolletjes verloopt maar ook lossen we onverwachte problemen op.
  • Coördinatie, dat iedereen op de juiste tijd op de juiste plek is (speeches en/ of stukjes) maar ook zorgdragen en bijhouden van jullie gastenboek en de cadeautafel.
  • Nazorg en evaluatiegesprek.
Menu